Online adatfelvétel
Meggyőződésünk, hogy az online adatfelvétel önmagában nem biztosít a teljes népességre reprezentatív eredményeket. Vannak azonban helyzetek, amikor erre nincs is szükség, hanem a cél az, hogy a kérdőívekből egy-egy stratégiához (termékhez, márkához, kampányhoz) ötleteket, benyomásokat merítsenek. A kizárólag online válaszadói bázisunk hasonlóan működik, mint a piacon már meglévő panelek, innovatív kutatási szemléletünk azonban itt is hangsúlyos: aktív kutató-válaszadói kapcsolattartással partneri viszonyt alakítunk ki a válaszadókkal. Rendszeres és személyre szabott jutalmazási rendszerünknek is köszönhetően magasabb érvényességű válaszokra számíthatunk.
Vállaljuk, hogy igény szerint kizárólag az online mintánkon alacsonyabb mértékben általánosítható (legfeljebb egy-egy társadalmi háttérváltozó mentén, így például nemre, korcsoporthoz való tartozásra, iskolai végzettség szerinti csoporthoz tartozásra reprezentatív) adatfelvételt végzünk. Az online panel általános demográfiai összetételéről, a válaszmegtagadás jellemzőiről, illetve a lemorzsolódásról és egyéb mutatókról részletes adatokat szolgáltatunk, amely tovább pontosítja a kutatási eredmény felhasználhatóságát. A survey kérdések, rövidebb-hosszabb kérdőívek összeállításában aktív szerepet játszunk, a kapott eredmények alapján igény szerint részletes kutatási jelentést készítünk.